Szukaj
Chiptuning Poznań, DPF serwis - usuwanie filtrów DPF
image

TuneFORCE...pasja, zamiłowanie do sportów motorowych i tuningu i dodatkowy bodziec - duże zapotrzebowanie na wysokiej jakości tuning elektroniczny(i mechaniczny) to wszystko spowodowało powstanie naszej firmy, dzisiaj lidera w polskiej branży tuningowej. Nasza wiedza i umiejętności zdobywane przez lata pracy z elektroniką i oprogramowaniem pozwalają nam na perfekcyjnie dopracowanie programu sterującego i idealne dopasowanie go do konkretnego egzemplarza samochodu z zachowaniem bezpieczeństwa i założeń jakie postawił nam klient. Dzięki wysokiej jakości naszych usług wszystkie modyfikowane samochody jeżdżą długo i bezawaryjnie a ich właściciele wracają do nas swoimi nowymi nabytkami.

Nasze usługi związane z tuningiem można podzielić na:

  • Tuning elektroniczny(modyfikacja programu, BOXy, DET3 itp.)

    Tuning elektroniczny polega na modyfikacji samochodu poprzez zmianę oprogramowania lub montażu i strojeniu auta z użyciem sterownika zewnętrznego np. BOX czy stand alone jak DET3.

    1. W większości "cywilnych" samochodów udaje się ograniczyć to modyfikacji programu, w zalezności od rocznika, silnika, typu układu wtryskowego program odczytywany jest przez złącze OBDII lub na stole przez port BDM czy Jtag. Niestety producenci zabezpieczają się przed możliwością ingerencji tunera, w związku z czym praktycznie każdy nowy samochód dla bezpieczeństwa programuje się "na stole".

    2. Sterowniki zewnętrzna typu BOX montujemy w samochodach gdzie modyfikacja programu nie jest możliwa ze względu na typ sterownika lub gdy samochód jest na gwarancji. Wystrojony BOX klient może w każdej chwili odpiąć i podłączyć np. przed wizytą w serwisie czy podczas awarii w trasie(przed przybyciem Assistance).

    3. Komputery zewnętrzne typu stand alone(np. DET3) instaluje się głównie w projektach gdzie nie ma możliwości strojenia poprzez modyfikację programu w oryginalnym sterowniku, czy jest to zbyt czasochłonne. DET3 montuje się np. przy strojeniu po montażu turbiny czy kompresora do silnika w którym seryjnie takiego osprzętu nigdy nie było.


  • Tuning mechaniczny(układy dolotowe, wydechowe, turbiny, hamulce, swapy)

    Ten rodzaj tuningu jest skierowany do bardzo świadomego użytkownika, który zdaje sobie sprawę że jednostka napędowa jest wysilona i należy ją traktować z większa uwagą. W wielu przypadkach zmiana turbiny, układu wydechowego i dolotowego daje możliwość zrobienia dużo większych parametrów w porównaniu do jedynie modyfikacji programu. Przykładowo silnik 2.0TSI z serii CDL(ok 270Hp) samą modyfikacja softu robi sie w okolice 300Hp, po wymianie układu wydechowego i dolotowego można spokojnie uzyskać parametry w okolicy 350Hp z silnikami diesla jest podobnie weźmy pod uwagę najbardziej znaną jednostkę 1.9TDI 105Hp, standardowo stroi się je na ok 140Hp, po montażu większej turbiny i zewnętrznej chłodnicy oleju można spokojnie uzyskać parametry w okolicy 170-190Hp.

 

Nasza firma zajmuje się również profesjonlnym serwisem samochodów wyposażonych w filtry cząstek stałych DPF. Więcej informacji i opisów na stronie:

www.dpfserwis.pl

Aby zapoznać się z resztą naszej oferty zapraszamy do zakładki: Inne  usługi

Wszelkie prawa zastrzeżone(c) TuneFORCE Grzegorz Stroisz

Wszystkie prawa zastrzeżone - TuneForce | Projekt: Grafika WWW | Filtry cząstek stałych | Google+