Chip tuning Ford Fiesta ST MK8 - STAGE 2

Chip tuning - STAGE2 dla Forda Fiesty ST MK8 1.5EB 200KM

Dla nowej Fiesty ST MK8 1.5EB przygotowaliśmy specjalne pakiety mocy.
Tutaj opiszemy najbardziej popularną i najbardziej optymalną modyfikację, czyli STAGE 2.

Istnieje kilka modyfikacji samochodów, które są często wykonywane przez polskich graczy kasyno online w zlotowkach, którzy są właścicielami Forda Fiesty. Jednym z nich jest tuning chipów. Chip tuning to proces modyfikacji elektronicznej jednostki sterującej (ECU), aby uzyskać większą moc z silnika. Jest to modyfikacja popularna wśród miłośników kasyno online w zlotowkach, ponieważ nie wymaga większych zmian w maszynie i może prowadzić do znacznego wzrostu mocy. Inną popularną modyfikacją wśród graczy kasyno online w zlotowkach jest Stage2 - to nic innego jak ulepszenie systemu chłodzenia szeregowego.

Chiptuning i modyfikacja popularnie nazywana Stage2 to nic innego jak poprawienie seryjnego układu chłodzącego powietrze doładowane oraz układu wydechowego - czyli najważniejsze pod względem mocy i jej ewentualnego blokowania układy. Fiesta opuszczając fabrykę musi spełniać mnustwo restrykcyjnych norm, wśród których są normy związane z emisją zanieczyszczeń. Ford bardzo rygorystycznie podchodzi do tematu związanego z ekologia i montuje dobre katalizatory i filtry GPF. Niestety tak zbudowany układ wydechowy ogarnicza możliwość uzyskania większej mocy, zwłaszcza przy niedużym silniku jaki został zamontowany w Fieście ST.

Dla bezpieczeństwa jednostki napędowej i z uwagi na spory back-pressure zalecamy modyfikację poprzez montaż DP bez katalizatora i wymianę filtra GPF na GPF delete pipe z rezonatorem. Rezonator to po prostu tłumik, który eliminuje nieprzyjemne wibracje akustyczne w układzie wydechowym i go nieco wycisza. Sprawdzonym przez nas i przetstowanym na ponad 100 szt. Focusów RS MK3 układem wydechowym jest Milltek. Nasz pakiet zawiera więc DP bez katalizatora oraz GPF delete pipe z rezonatorem od Millteka. Super jakość i przyzwoita cena są świetnym kompromisem.

Do tego wszystkiego brakuje nam jeszcze intercoolera. Montujemy intercoolery Wagnera i Airtecka. Podstawowym intercoolerem w naszym pakiecie jest Airteck Stage3, który spokojnie starcza do dużo większych mocy włącznie z stage3 w Fieście. 

W skrócie na stage2 sładają się:
1. Modyfikacje mechaniczne
- Wydajniejszy intercooler
- Down pipe 
- GPF delete pipe
2. Modyfikacja oprogramowania - tutaj mamy dwie opcje do wyboru:
a) Program 98okt - jest to modyfikacja dla paliwa 98 oktan, parametry oscylują w okolicy 250-260KM/380-400Nm
b) Program 100okt - jest to modyfikacja dla paliwa 100 oktan, parametry oscylują w okolicy 260-270KM/390-410Nm

Przykładowe wykresy - Ford Fiesta ST MK8