Zapoznaj się z naszym katalogiem rozwiązań:

Ford Focus 1.5EcoBoost 182KM

Parametr Orginał Chiptuning Power Box
Moc 182 KM 200 KM 175 KM
Moment obrotowy 240 Nm 320 Nm 280 Nm
Poniżej przedstawiamy wykresy Forda Focusa 1.5EB 182KM, jest to najmocniejsza wersja silnika 1.5 Eco Boost montowana w Focusach, Kugach i C-Maxach. Układ wtryskowy Siemens Continental, tak więc zupełnie inne rozwiązanie jak w 1.5EB, który jest montowany w Mondeo, S-Maxie czy Galaxy. 

Wersja 182KM rożni się od wersji 150KM tylko i wyłącznie niewielka zmianą w oprogramowaniu, dzięki czemu powyżej ok 4,5k rpm samochód jest bardziej żwawy i chętny do rozpędzania, niemniej jednak moment obrotowy jest wciąż taki sam jak w wersji 150KM, przez co samochód nie zyskuje dużo na dynamice względem słabszej wersji, zwłaszcza w niskim zakresie prędkości obrotowej, czyli tak naprawdę najczęściej używanym przez kierowcę.

Po modyfikacji wersji 182KM uzyskujemy parametry na takim samym poziomie jak po modyfikacji wersji 150KM, czyli ok 200KM/330Nm. Ograniczeniem jest seryjna turbina oraz mało wydajna wodna chłodnic powietrza doładowanego.