Chiptuning Ford Ranger MK3 3.2TDCI 200KM

Ford Ranger to doskonały wół roboczy. Silnik 3.2TDCI o mocy 200KM i automatyczna skrzynią biegów doskonale radzi sobie w pracy. Najczęściej zmierzona moc oscyluje w okolicy 190-200KM, oczywiście nie oznacza to, że samochód nie ma deklarowanych osiągów, a jedynie obrazuje ile zabiera automatyczna skrzynia biegów. W niektórych sytuacjach, niektórym klientom brakuje mocy i momentu obrotowego. Tutaj przychodzimy Państwu z pomocą. Forda Rangera programujemy przez złącze diagnostyczne, nie ma więc koniecznosci wyciągania i rozbierania komputera sterującego pracą silnika. Samochód seryjnie wyposażony jest w filtr cząstek stałych, który oczyszcza spaliny, dzięki czemu za samochodem nie unosi się czarna chmura ale jest on pewnym ograniczeniem jeśli chodzi o podnoszenie mocy. Przy modyfikacji Stage1 i Stage2 nie ma konieczności usuwania filtra, czy jakichkolwiek modyfikacji z nim związanych. Należy tutaj zauważyć, że po usunięciu filtra DPF samochód nie będzie się mógł legalnie poruszać po drogach publicznych. Po wykonaniu naszej modyfikacji klienci zauważają spadek zużycia paliwa przy zachowaniu spokojnego trybu jazdy, oraz bardzo wyraźne zwiększenie elastyczności samochodu. Czasmi wręcz można powiedzieć, że brakuje jeszcze jednego biegu. Tak więc różnica jest mocno odczuwalna. Każdy klient jest zadowolony i poleca chiptuning Forda Rangera.

Dla nowego Forda Ranger MK3 3.2TDCI 200KM oferujemy następujące pakiety mocy:

Stage 1
1. Modyfikacja oprogramowania
a) Program basic - jest to delikatna modyfikacja, parametry wzrastają o ok 20KM/50Nm, 
b) Program normal - mocniejsza modyfikacja, parametry wzrastają o ok 30KM/90Nm

Stage 2
1. Modyfikacje mechaniczne
- Wydajniejszy intercooler
2. Modyfikacja oprogramowania 
a) Program normal+ - mocna modyfikacja, parametry wzrastają o ok 40KM/120Nm

Gdy wykonujemy chptuning Ford Ranger MK3 3.2TDCI 200KM, to sterownik silnika (PCM) programowany jest przez złącze diagnostyczne, nie rozbieramy sterownika silnika.
Do każdego samochodu podchodzimy indywidualnie, a więc końcowe parametry podane powyżej są tylko orientacyjne.
Priorytetem nie jest dla nas uzyskanie jak największej mocy maksymalnej ale przede wszystkim jak najlepsza optymalizacja parametrów.
Należy pamiętać, że przeprowadzenie modyfikacje w samochodzie na gwarancji może skutkować jej utratą.
Poniżej kilka linków do wykresów Forda Rangera 3.2TDCI, więcej przykładów można znaleźć na naszym profilu na FB: Facebook TuneFORCE

Przykładowe wykresy - Ford Ranger 3.2TDCI 200KM

Przykładowe wykresy - Ford Ranger 3.2TDCI 200KM

Przykładowe wykresy - Ford Ranger 3.2TDCI 200KM

Przykładowe wykresy - Ford Ranger 3.2TDCI 200KM