Chiptuning Skoda Superb 2.0TDI 150KM i 190KM

Skoda Superb III najczęściej występowała z jednym z dwóch diesli pod maską, czyli silnikiem 2.0TDI w wersji 150KM i w wersji 190KM
W zależności od tego czy samochód jest na gwarancji, czy juz nie oferujemy dwa rodzaje modyfikacji:

1. Stage 0,5 - moc zostaje podniesiona za pomocą zewnętrznego sterownika. Mamy w ofercie urządzenia kilku producentów ale bez znaczenia, które z nich zastosujemy to możemy liczyć na przyrosty rzędu 15-20KM/40-50Nm. 

2. Stage 1 - czyli modyfikacja programu w sterowniku silnika. Pod względem możliwych osiągów jest to opcja dużo lepsza niz moduł zewnętrzny. W przypadku silników w wersji 150KM parametry po modyfikacji oscylują w okolicy 180-190KM, a w przypadku silników w wersji 190KM możemy zrobic ok 220-230KM. Moment obrotowy również się poprawia w zakresie większym niż przy stage 0,2. Przyrost momentu obrotowego oscyluje w okolicy 60Nm do nawet 80Nm, które naprawdę czuć pod nogą. 

Dodatkowo przy wykonywaniu modyfikacji stage 1 możemy przeprogramować sterownik skrzyni biegów, tak aby skrzynia DSG pracowała lepiej i przyjemniej. Jest to modyfikacja zalecana i dodatkowo płatna. Obejmuje modyfikacje limiterów momentu obrotowego, zwiększenie ciśnienia na sprzęgłach oraz zoptymalizowanie czasów przełączań biegów i inne zalecane ustawienia. 

Przykładowe wykresy

Przykładowe wykresy

Przykładowe wykresy

Przykładowe wykresy

Przykładowe wykresy