Czyszczenie DPF, FAP, GPF, DOC i SCR

Czyszczenie filtra DPF, FAP, GPF(OPF) oraz katalizatorów DOC, SCR

Czyszczenie filtrów DPF, FAP, GPF(OPF) oraz czyszczenie katalizatorów DOC i SCR może zostać wykonane tylko w przypadku, gdy wkład filtra/katalizatora nie jest uszkodzony mechanicznie. Wkład nie może być pęknięty, stopiony, nadtopiony, przewiercony itp. Czyszczenie nie naprawi uszkodzonego filtra. W takim wypadku w grę wchodzi tylko wymiana, na nowy lub regenerowany który byc może posiadamy w naszym magazynie. Czyszczenie DPF polega na usunięciu z wnętrza filtra osadów. Wbrew temu, co sugerują niektóre firmy czyszczenie nie przywraca w pełni właściwości filtra DPF ponieważ nie powoduje, napylenia wkładu filtra nowymi metalami szlachetnymi, a wręcz może się przyczynić do ich wypłukania jeśli filtr jest płukany. Czyszczenie DPF zalecamy przeprowadzać tylko w przypadku zapchanych filtrów z niewielkimi przebiegami. Jest to opcja najtańsza ale nie najlepsza. Aby filtr DPF ucierpiał jak najmniej podczas czyszczenia, stosujemy opracowany przez naszych specjalistów sprawdzone metody. Żadna inna firma nie oferuje tego rozwiązania, nigdy nikomu nie sprzedaliśmy i nie udostępniliśmy naszego patentu.

Wyczyszczenie
 filtra DPF,FAP, GPF oraz katalizatorów DOC, SCR - przygotowanie tłumika do wysyłki

1. Zanim wyślesz do nas  DPF,FAP, GPF czy katalizatorem SCR/DOC musisz zdemontować wszystkie czujniki, wtryski paliwa, wtryski AdBlue, czujniki temperatury, rurki, czujniki różnicy ciśnień itp.
Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia czujników, wtrysków czy innych elementów, jeśli wyślesz je do nas razem z filtrem/katalizatorem.
2. W paczce powinna się znaleźć karteczka z informacją o tym z jakiego auta jest ten filtr/katalizator i Twoje dane kontaktowe(mail i numer telefonu) oraz adres do wysyłki wyczyszczonego filtra/katalizatora.
3. Informujesz nas telefonicznie/mailem/sms-em o tym, że wysłałeś do nas filtr/katalizator

Czyszczenie filtrów - procedura w przypadku wysłanego filtra/katalizatora:

a) Sprawdzenie w jakim stopniu zapchany jest filtr i wizualna inspekcja(o ile jest to możliwe) czy struktura filtra nie jest uszkodzona - stopnia lub pęknięta
b) Zdemontowanie wkładu filtra DPF i poddanie go procesowi oczyszczania z sadzy i innych osadów, które znajdują się w filtrze. Filtry regenerowane/czyszczone są w specjalnie do tego zaprojektowanych urządzeniach. Poddawane są obróbce termicznej, termo-chemicznej lub innej, odpowiednio dobranej do konkretnego rodzaju filtra DPF
c) Test na przepustowość filtra/katalizatora oraz czy nie jest uszkodzony.
d) Pakowanie i wysyłka

Czyszczenie filtrów DPF,FAP, GPF i katalizatorów DOC, SCR - procedura w przypadku wizyty u nas w firmie:


a) Zdemontowanie filtra z samochodu
b) Sprawdzenie stopnia zapchania filtra i wizualne sprawdzenie(o ile jest to możliwe) czy struktura filtra nie jest uszkodzona - stopnia lub pęknięta
c) Zdemontowanie wkładu filtra DPF i poddanie go procesowi oczyszczania z sadzy i innych osadów, które znajdują się w filtrze. Filtry regenerowane/czyszczone są w specjalnie do tego zaprojektowanych urządzeniach. Poddawane są obróbce termicznej, termo-chemicznej lub innej, odpowiednio dobranej do konkretnego rodzaju filtra DPF
d) Sprawdzenie czy filtr DPF nie jest uszkodzony i jaką ma przepustowość
e) Montaż wkładu filtra, wraz z fabrycznie nową wkładka termiczną
f) Montaż puszki z filtrem DPF do samochodu
g) Adaptacja urządzeniem serwisowym
 
Możemy wyczyścić niemal każdy filtr cząstek stałych DPF,FAP, GPF i katalizatory SCR i DOC w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, autobusach oraz w maszynach rolniczych i budowlanych. Gdy filtr DPF lub katalizator SCR jest fizycznie uszkodzony lub z jakiegoś innego powodu regeneracja nie może zostać przeprowadzona lub nie przynosi odpowiednich rezultatów jesteśmy w stanie wymienić wkład na fabrycznie nowy. Posiadamy filtry DPF i katalizatory SCR niemal do każdego modelu i marki. W naszej ofercie znajdują się filtry i filtry, katalizatory, tłumiki euro 4, euro 5 oraz euro 6.