Samochody osobowe chiptuning TuneFORCE

Chip tuningto w skrócie modyfikacja programu w sterowniku silnika. Aby bezproblemowowykonać chiptuningpotrzebny jest profesjonalny sprzęt oraz wiedza i doświadczenie, zwłaszcza przy modyfikacji elektronicznej w najnowszych samochodach, z najnowszej generacji układami wtryskowymi i kalkulatorami wtrysku. W przeciwieństwie do naszej konkurencji wszystkie modyfikacje wykonujemy sami, posiadamy oryginalny sprzęt do tuningu, oryginalne oprogramowanie oraz profesjonalna hamownię obciążeniowa 4x4 firmy Maha, dzięki czemu możemy zapewnić obsługę najnowszych samochodów.

chiptuning osobowe
Przyrost mocy jaki daje chiptuning

Katalog mocy - TuneFORCE

W katalogu mocy - chiptuning, pokazaliśmy w skrócie jaki efekt można uzyskać wykonując chip tuning i jakie korzyści to ze sobą niesie. Zapraszamy również do zapoznania się z przykładowymi przyrostami mocy. Wszystkie parametry podane w tabelach są orientacyjne, w jednym samochodzie uzyska się gorsze, a w innym dużo lepsze wyniki, wszystko zależy od kondycji konkretnego egzemplarza i tego jak silnik/układ wtryskowy, dolotowy itd reagują na modyfikację. Może się zdarzyć, że pominęliśmy w katalogu jakiś model samochodu, jeśli nie znajdziesz na liście swojego auta prosimy o kontakt.

Zapoznaj się z naszym katalogiem rozwiązań!

Ford Focus 1.5EB 182KM

Parametr Orginał Chiptuning Power Box
Moc 182 KM 200 KM 175 KM
Moment obrotowy 240 Nm 320 Nm 280 Nm
Samochód z zewnątrz sprawia wrażenie zadziornego i szybkiego, niestety pod maską siedzi tylko silniczek 1.5EB 150KM. Przed przyjazdem do nas klient zrobił upgrade na 182KM. Wersja 150 i 182KM, różnią się tylko oprogramowaniem. Wersja 182KM ma dokładnie ten sam moment obrotowy, co 150ka, tylko moc górą jest większa - powyżej ok 5k rpm. Tak więc auto jedzie lepiej, pod warunkiem wkręcania go na wysokie obroty. Po naszej modyfikacji oprócz mocy, mamy dużo więcej momentu obrotowego, a więc dużo większą elastyczność. Gdy klient wracał do domu, to na trasie samochód spalił ok 1l/100km mniej.
➡️ seria 180KM/268Nm 
➡️ mod 210KM/318Nm
Plusy tuningu:
Większa elastyczność
Bezpieczniejsze wyprzedzanie
Spalanie na tym samym poziomie lub odrobinę mniejsze