Usuwanie klap wirowych - kolektory

Usuwanie klap wirowych...

Wymiana kolektora ssącego z klapami wirowymi na nowy, bądź regenerowany to tak naprawdę rozwiązanie tymczasowe. Jedyną, dobrą i tak naprawdę najsukteczniejszą metodą jest usunięcie klap wirowych i jeśli jest taka potrzeba przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób aby nie obsługiwał klap i nie informował o ich braku bądź awarii.

Ogromna ilość naszych klientów wybiera rozwiązanie ostateczne, czyli wyeliminowanie klap wirowych, ponieważ nawet najlepiej zregenerowany kolektor prędzej, czy później ulegnie uszkodzeniu - mamy tu na myśli przede wszystkim zużycie uszczelniaczy, które po pewnym czasie zaczynają tracić swoje właściwości, przez co powietrze i olej z kolektora wydostają się na zewnątrz - jest to tak naprawdę największa wada tego rodzaju kolektorów, ponieważ mimo tego, że klapy/sterownik/listwa są niemal niezniszczalne to brak szczelności prowadzi do spatku mocy w niższych partiach obrotów i zwiekszonego kopcenia, mamy po prostu nieszczelność w układzie dolotowym.

Regenerowany czy kolektor bez klap?

Na podstawie naszego doświadczenia z klapami wirowymi jednoznacznie wynika, że pozbycie się klap wirowych jest jedynym najlepszym i najskuteczniejszym rozwiązaniem tego problemu.
Koszt wykonania tego rodzaju usługi zależy od marki/modelu pojazdu, oscyluje on w okolicy 499-1499zł.
Cena zawiera ewentualne uszczelki czy inne elementy, które wymieniamy na nowe przy wymianie kolektora.

W celu zapoznania się ze szczegółami prosimy o kliknięcie linka poniżej:

USUWANIE KLAP WIROWYCH - Opel, Saab, Fiat, Alfa Romeo, Cadilac

USUWANIE KLAP WIROWYCH - Audi, VW, Skoda, Seat

USUWANIE KLAP WIROWYCH - BMW