Kim jesteśmy

TuneFORCE to pasja, zamiłowanie do sportów motorowych i tuningu i dodatkowy bodziec - duże zapotrzebowanie na wysokiej jakości tuning elektroniczny(chiptuning) i tuning mechaniczny...to wszystko spowodowało powstanie naszej firmy, dzisiaj jednego z liderów w polskiej branży tuningowej. Nasza wiedza i umiejętności zdobywane przez lata pracy z elektroniką i oprogramowaniem pozwalają nam na perfekcyjnie dopracowanie programu sterującego i idealne dopasowanie go, do konkretnego egzemplarza samochodu z zachowaniem bezpieczeństwa i założeń jakie postawił nam klient. Dzięki wysokiej jakości naszych usług wszystkie modyfikowane samochody jeżdżą długo i bezawaryjnie, a ich właściciele wracają do nas swoimi nowymi nabytkami. Naszą załogę od kilku lat stanowią wciąż ci sami specjaliści, którzy dzień w dzień pracują na Państwa samochodami i którym od lat z zaufaniem nasi klienci powierzają swoje auta do modyfikacji. Jeśli jeszcze nie korzystałeś z naszych usług to serdecznie zapraszamy. TuneFORCE TEAM

Na przełomie 2021/22r dokonaliśmy ogromnej zmiany w funkcjonowaniu naszej firmy. Zrezygnowaliśmy z prowadzenia naszych oddziałów których byliśmy właścicielami. Dzięki takiemu rozwiązaniu możemy skupić się tylko na tym co kochamy robić i w czym jesteśmy jednymi z najlepszych w Europie, czyli programowaniu i dostarczaniu rozwiązań softwareowych, a nie na prowadzeniu oddziału...pracownikami, reklamą i innymi rzeczami których nie widać a były czasochłonne i niezbędne do funkcjonowania oddziału. Tak więc bez znaczenia w jakim oddziale, czy u jakiego naszego partnera będziesz tuningował auto to nasi inżynierowie(prawdziwi z wykształcenia i zawodu) będą zajmowali się programami do Waszych samochodów. . 

Tuning elektroniczny

Tuning elektroniczny(chiptuning, strojenie, mapping) polega na modyfikacji samochodu poprzez zmianę, czy modyfikację oprogramowania lub montażu i strojeniu auta z użyciem sterownika zewnętrznego np. BOX(np. JB4) czy komputera stand alone jak DET3.

  1. W większości "cywilnych" samochodów udaje się ograniczyć do modyfikacji programu, w zależności od rocznika, silnika, typu układu wtryskowego software odczytywany jest przez złącze diagnostyczne OBDII lub na stole przez port BDM czy Jtag. Niestety producenci zabezpieczają się przed możliwością ingerencji tunera, w związku z czym praktycznie każdy nowy samochód dla bezpieczeństwa programuje się "na stole".
  2. Sterowniki zewnętrzne typu BOX montujemy w samochodach, gdzie modyfikacja programu nie jest możliwa ze względu na typ sterownika lub gdy samochód jest na gwarancji. Wystrojony BOX klient może w każdej chwili odpiąć i podłączyć np. przed wizytą w serwisie czy podczas awarii w trasie(przed przybyciem Assistance). Montaż/demontaż można wykonywać nieskończoną ilość razy, nie ma to wpływu na jego ustawienia.
  3. Komputery zewnętrzne typu stand alone(np. DET3) instaluje się głównie w projektach, gdzie nie ma możliwości strojenia poprzez modyfikację programu w oryginalnym sterowniku, czy jest to zbyt czasochłonne. DET3 montuje się np. przy strojeniu po montażu turbiny czy kompresora do silnika w którym seryjnie takiego osprzętu nigdy nie było.

Tuning mechaniczny

Ten rodzaj tuningu jest skierowany do bardzo świadomego użytkownika, który zdaje sobie sprawę że jednostka napędowa jest wysilona i należy ją traktować z większą uwagą. W wielu przypadkach zmiana turbiny, układu wydechowego i dolotowego daje możliwość zrobienia dużo większych parametrów w porównaniu do tych uzyskanych jedynie po modyfikacji programu. Przykładowo silnik 2.0TSI z serii CDL(ok 270Hp) samą modyfikacja softu robi sie w okolice 300Hp, po wymianie układu wydechowego i dolotowego można spokojnie uzyskać parametry w okolicy 350Hp. Z silnikami diesla jest podobnie weźmy pod uwagę najbardziej znaną jednostkę 1.9TDI 105Hp, standardowo stroi się je na ok 130-140KM, po montażu większej turbiny i zewnętrznej chłodnicy oleju można spokojnie uzyskać parametry w okolicy 170-190Hp. Najczęściej montowane części to sportowe intercoolery, sportowe turbiny, sportowe układy dolotowe, sportowe układy wydechowe oraz  wydajniejsze układy paliwowe. 

Serwis FAP/DPF

Nasza firma zajmuje się również profesjonlnym serwisem samochodów wyposażonych w filtry cząstek stałych DPF.  Filtry DPF wymieniamy na nowe, regenerowane, usuwamy uszkodzone i przeprowadzamy regenerację serwisową. Więcej informacji i opisów na stronie:

DPF Serwis