
Pakiety mocy - 1.4TSI/TFSI
Silniki 1.4TSI/TFSI nie są tak mocno podante na modyfikacje jak ich wieksi bracia ale mimo wszystko po każdej modyfikacji samochód zmienia się nie do poznania, przede wszystkim jest duzo bardziej elastyczny. Poniżej skrócony opis, który nie zawiera wszystkich składowych i drobnych elementów jak przejściówki, łączniki, śruby itp. Przy opisie każdego etapu założono, że w samochodzie nie były wykonywane wcześniejsze modyfikacje. Jeśli samochód był modyfikowany w kilku krokach to w każdym następnym należy pominąć elementy, które są już wykonane(np. układ wydechowy). Możliwe do osiągnięcia wartości momentu obrotowego i mocy przedstawione poniżej są orientacyjne.
Decyzja o zakresie modyfikacji powinna być dobrze przmyślana, dzięki temu będzie można jak najbardziej zoptymalizować koszty. Jeśli chcesz robić modyfikacje krok po kroku zaczynając od stage1 musisz liczyć się z tym, że na każdym etapie samochód będzie musiał być strojony, hamowany, diagnozowany co wiąże się z dodatkowymi kosztami.
Wszystkie modyfikacje można wykonać u nas w firmie i odebrać gotowy samochód lub jeśli ktoś lubi się bawić to może samemu wymienić potrzebne elementy i przyjechać do nas tylko na strojenie. Należy pamiętać, że przy tuningu należy się kierować JAKOŚCIĄ, dlatego zalecamy zrobić mniej ale na częściach wysokiej jakości i dużym stopniu niezawodności.
1,4 TSI/TFSI(122Hp)
Stage1* (145-150Hp, 220-230Nm)
- Chiptuning
- Oprogramowanie DSG/S-Tronic(opcja)
Stage2* (155-165Hp, 240-260Nm)
- Chiptuning
- Zmodyfikowany kompletny układ wydechowy
- Oprogramowanie DSG/S-Tronic(opcja)
Stage3* (190-200Hp, 270-280Nm)
- Wydajniejsza turbosprezarka
- Zmodyfikowany kompletny układ wydechowy
- Układ dolotowy
- Oprogramowanie DSG/S-Tronic(opcja)
1,4 TSI/TFSI(160Hp, 180Hp)
Stage1* (190-220Hp, 280-300Nm)
- Chiptuning
- Oprogramowanie DSG/S-Tronic(opcja)
Stage2* (220-230Hp, 300-320Nm)
- Chiptuning
- Zmodyfikowany kompletny układ wydechowy
- Oprogramowanie DSG/S-Tronic(opcja)
* - wymagane paliwo 98octan lub lepsze