Pakiety mocy - 2.0TSI/TFSI
Poniżej przedstawiamy różne poziomy modyfikacji w zależności o tego jaki efekt końcowy klient chce osiągnąć. Jest to opis skrócony, nie zawierający wszystkich składowych i drobnych elementów jak przejściówki, łączniki, śruby itp. Przy opisie każdego etapu założono, że w samochodzie nie były wykonywane wcześniejsze modyfikacje. Jeśli samochód był modyfikowany w kilku krokach to w każdym następnym należy pominąć elementy, które są już wykonane(np. układ wydechowy). Możliwe do osiągnięcia wartości momentu obrotowego i mocy przedstawione poniżej są orientacyjne.
Przy wyborze zakresu tuningu jaki chcą państwo przeprowadzić w swoim samochodzie zalecamy dokładne przeanalizowanie tematu, po to żeby jak najbardziej zoptymalizować koszty. Jeśli chcesz robić modyfikacje krok po kroku zaczynając od stage1 musisz liczyć się z tym, że na każdym etapie samochód będzie musiał być strojony, hamowany, diagnozowany co wiąże się z dodatkowymi kosztami.
Wszystkie modyfikacje można wykonać u nas w firmie i odebrać gotowy samochód lub jeśli ktoś lubi się bawić to może samemu wymienić potrzebne elementy i przyjechać do nas tylko na strojenie. Należy pamiętać, że przy tuningu należy się kierować JAKOŚCIĄ, dlatego zalecamy zrobić mniej ale na częściach wysokiej jakości i dużym stopniu niezawodności.
2,0 TSI/TFSI(170Hp,200Hp,210Hp)
Stage1* (240-250Hp, 350-360Nm)
- Chiptuning
- Oprogramowanie DSG/S-Tronic(opcja)
Stage2* (260-270Hp, 380-390Nm)
- Chiptuning
- Zmodyfikowany kompletny układ wydechowy
- Oprogramowanie DSG/S-Tronic(opcja)
Stage3* (340-360Hp, 430-450Nm)
- Wydajniejsza turbosprezarka K04
- Wydajniejszy intercooler
- Zmodyfikowany kompletny układ wydechowy
- Oprogramowanie DSG/S-Tronic(opcja)
Stage4* (400-420Hp, 480-520Nm)
- Wydajniejsza turbosprezarka z kolektorem wydechowym
- Wydajniejszy intercooler
- Układ dolotowy
- Zmodyfikowany kompletny układ wydechowy
- Modyfikacja układu paliwowego
- Wzmocnione sprzegło Sachs Performance/7mio tarczowe sprzegło DSG/S-Tronic
- Oprogramowanie DSG/S-Tronic
2.0 TSI/TFSI AVS (180Hp,211Hp)
Stage1* (240-250Hp, 350-360Nm)
- Chiptuning
- Oprogramowanie DSG/S-Tronic(opcja)
Stage2* (260-270Hp, 380-390Nm)
- Chiptuning
- Zmodyfikowany kompletny układ wydechowy
- Oprogramowanie DSG/S-Tronic(opcja)
Stage3* (340-360Hp, 430-450Nm)
- Wydajniejsza turbosprezarka K04
- Wydajniejszy intercooler
- Zmodyfikowany kompletny układ wydechowy
- Oprogramowanie DSG/S-Tronic(opcja)
2,0 T-FSI(170Hp,200Hp)
Stage1* (240-250Hp, 330-350Nm)
- Chiptuning
- Oprogramowanie DSG/S-Tronic(opcja)
Stage2* (260-280Hp, 350-370Nm)
- Chiptuning
- Zmodyfikowany kompletny układ wydechowy
- Oprogramowanie DSG/S-Tronic(opcja)
Stage3* (310-320Hp, 380-410Nm)
- Wydajniejsza turbosprezarka K04
- Wydajniejszy intercooler
- Zmodyfikowany kompletny układ wydechowy
- Oprogramowanie DSG/S-Tronic(opcja)
Stage4* (340-360Hp, 420-450Nm)
- Wydajniejszy intercooler
- Zmodyfikowany kompletny układ wydechowy
- Układ dolotowy
- Modyfikacja układu paliwowego
- Oprogramowanie DSG/S-Tronic
2,0 T-FSI(230Hp,235Hp,240Hp)
Stage1* (280-300Hp, 330-350Nm)
- Chiptuning
- Oprogramowanie DSG/S-Tronic(opcja)
Stage2* (310-330Hp, 380-410Nm)
- Chiptuning
- Zmodyfikowany kompletny układ wydechowy
- Oprogramowanie DSG/S-Tronic(opcja)
Stage3* (340-350Hp, 420-450Nm)
- Wydajniejsza turbosprezarka K04
- Wydajniejszy intercooler
- Układ dolotowy
- Zmodyfikowany kompletny układ wydechowy
- Oprogramowanie DSG/S-Tronic(opcja)
Stage4* (400-420Hp, 480-520Nm)
- Wydajniejsza turbosprezarka z kolektorem wydechowym
- Wydajniejszy intercooler
- Układ dolotowy
- Zmodyfikowany kompletny układ wydechowy
- Modyfikacja układu paliwowego
- Wzmocnione sprzegło Sachs Performance/7mio tarczowe sprzegło DSG/S-Tronic
- Oprogramowanie DSG/S-Tronic
2,0 TFSI(270Hp,265Hp,272Hp)
Stage1* (300-310Hp, 400-410Nm)
- Chiptuning
- Oprogramowanie DSG/S-Tronic(opcja)
Stage2* (320-330Hp, 410-430Nm)
- Chiptuning
- Zmodyfikowany kompletny układ wydechowy
- Oprogramowanie DSG/S-Tronic(opcja)
Stage3* (340-360Hp, 430-450Nm)
- Wydajniejsza turbosprezarka K04
- Wydajniejszy intercooler
- Zmodyfikowany kompletny układ wydechowy
- Oprogramowanie DSG/S-Tronic(opcja)
Stage4* (400-420Hp, 480-520Nm)
- Wydajniejsza turbosprezarka z kolektorem wydechowym
- Wydajniejszy intercooler
- Układ doltowy
- Zmodyfikowany kompletny układ wydechowy
- Modyfikacja układu paliwowego
- Wzmocnione sprzegło Sachs Performance/7mio tarczowe sprzegło DSG/S-Tronic
- Oprogramowanie DSG/S-Tronic
* - wymagane paliwo 98octan lub lepsze