
Pakiety mocy
W wielu przypadkach możliwe jest uzyskanie większej mocy niż przy tradycyjnym chiptuningu. Po wykonaniu odpowiedniego tuningu mechanicznego i wymianie słabych podzespołów seryjnych, na wydajniejsze części tuningowe można uzyskać w niekótrzych przypadkach dwukrotnie większą moc jak seryjna. Podstawowe i najczęściej montowane tuningowe akcesoria to:
1. Sportowe układy wydechowe - montujemy dostępne na rynku rozwiązania lub wykonujemy układy customowe pod konkretny samochód
2. Układ dolotowy - dobierane indywidualnie do konkretnego silnika i modelu samochodu
3. Wydajniejszy intercooler - czyli wydajniejsza chłodnica powietrza doładowanego, jest to elemnt bez wymiany którego nie ma sensu żadna inne większa modyfikacja
4. Modyfikacja układu wtryskowego - wydejniejsze pompy wysokiego i niskiego ciśnienia, większe wtryskiwacze to przy samochodach, które docelowo mają osiągnąć dużą moc nieodzowne elementy, które trzeba wymieniać
5. Wydajniejsza turbina - w zależności od konkretnego przypadku montujemy turbiny hybrydowe lub fabrycznie nowe z silników o większej mocy
Wymieniliśmy tutaj tylko podstawowe elementy, które najczęściej wymienia się w celu uzyskania dużych mocy, większych niż po samej modyfikacji oprogramowania. Poniżej przedstawiamy opis modyfikacji dostępnych dla wybranych samochodów:
Pakiet mocy - Ford Focus RS 2.3EB
Pakiet mocy - Ford Ranger T6 3.2TDCI 200KM
Pakiety mocy - Audi A4 B9 2.0TSI 252KM
Pakiety mocy - 1.9TDI PD BKC/BXE/BLS/BXF
Pakiet mocy - Chiptuning 1.6TDI
Pakiety mocy - Chiptuning BMW 1.5T
Pakiety mocy - Chiptuning VW Tiguan 1.5TSI
Pakiety mocy - Chiptuning Ford Ranger 2.2TDCI 160KM