Pakiety mocy

W wielu przypadkach możliwe jest uzyskanie większej mocy niż przy tradycyjnym chiptuningu. Po wykonaniu odpowiedniego tuningu mechanicznego i wymianie słabych podzespołów seryjnych, na wydajniejsze części tuningowe można uzyskać w niekótrzych przypadkach dwukrotnie większą moc jak seryjna. Podstawowe i najczęściej montowane tuningowe akcesoria to:

1. Sportowe układy wydechowe - montujemy dostępne na rynku rozwiązania lub wykonujemy układy customowe pod konkretny samochód
2. Układ dolotowy - dobierane indywidualnie do konkretnego silnika i modelu samochodu 
3. Wydajniejszy intercooler - czyli wydajniejsza chłodnica powietrza doładowanego, jest to elemnt bez wymiany którego nie ma sensu żadna inne większa modyfikacja
4. Modyfikacja układu wtryskowego - wydejniejsze pompy wysokiego i niskiego ciśnienia, większe wtryskiwacze to przy samochodach, które docelowo mają osiągnąć dużą moc nieodzowne elementy, które trzeba wymieniać
5. Wydajniejsza turbina - w zależności od konkretnego przypadku montujemy turbiny hybrydowe lub fabrycznie nowe z silników o większej mocy

Wymieniliśmy tutaj tylko podstawowe elementy, które najczęściej wymienia się w celu uzyskania dużych mocy, większych niż po samej modyfikacji oprogramowania. Poniżej przedstawiamy opis modyfikacji dostępnych dla wybranych samochodów:

Pakiet mocy - Ford Focus RS 2.3EB

Pakiet mocy - Ford Ranger T6 3.2TDCI 200KM

Pakiety mocy - Audi A4 B9 2.0TSI 252KM

Pakiety mocy - 1.8TSI/TFSI

Pakiety mocy - 1.4TSI/TFSI

Pakiety mocy - 2.0TDI CR

Pakiety mocy - 2.0TDI PD BKD

Pakiety mocy - 1.9TDI PD BKC/BXE/BLS/BXF

Pakiet mocy - Chiptuning 1.6TDI

Pakiety mocy - Chiptuning BMW 1.5T

Pakiety mocy - Chiptuning VW Tiguan 1.5TSI

Pakiety mocy - Chiptuning Ford Ranger 2.2TDCI 160KM

Pakiety mocy - Chiptuning Ford Mondeo 2.0TDCI 150KM

Pakiety mocy - Chiptuning Skoda Superb 2.0TSI 280KM