Regeneracja DPF, Wymiana DPF, Czyszczenie DPF i Usuwanie DPF Poznań - profesjonalny serwis DPF
Masz problem z filtrem cząstek stałych? Pojawiające się błędy związane z filtrem DPF? Kosztowne serwisowanie filtra DPF? Konieczność wymiany filtra DPF?
Dzięki nam filtry cząstek stałych nie będą już dla Państwa zmartwieniem. Zapewniamy kompleksową obsługę w zakresie serwisowania filtrów cząstek stałych. Zajmujemy się ich diagnozowaniem, naprawą, wymianą i całkowitą dezaktywacją. Fachowe usuwanie DPF to usługa, która wpływa na mniejsze spalanie paliwa. Dodatkową zaletą wyłączenia dotrysku jest wyeliminowanie możliwości występowania oleju napędowego w oleju silnikowym, co jest jednym z głównych powodów dla których klienci decydują się na ostateczne rozwiązanie kłopotu z DPF. Gdy tylko pojawią się pierwsze nieprwidłowości zwiazane z filtrem cząstek stałych powinno sie regularnie obserwować poziom oleju silnikowego - podniesiony stan świadczy o tym, że dostało się do niego paliwo i że olej jest rozrzedzony, przez co nie chroni silnika i turbiny tak jak powinien to robić. Przyczyn tego stanu rzeczy może być bardzo wiele, np. uszkodzony jest filtr i wymagana jest wymiana na nowy DPF(sprawdź jaka jest cena DPF - www.serwisdpf.pl), uszkodzony może być czujnik różnicy ciśnienień lub/i czujniki temperatury DPF lub po prostu problem może powodować inna usterka w samochodzie, nie związana bezpośrednio filtrem.
Jeśli pojawiły się problemy z filtrem cząstek stałych...
Istnieje kilka metod radzenia sobie z nimi, od czyszczenia DPF, wypalania DPF, regeneracji DPF, wymianę DPF, aż po całkowite usunięcie DPF a/FAPa. Każde zadanie wykonujemy z największą starannością. Wymieniliśmy, zregenerowaliśmy czy usunęliśmy setki filtrów cząstek stałych, dzięki temu mamy już wypracowane schematy/metody działania, czy to odnośnie fizycznego wyjęcia/założenia filtra DPF bez wyrządzania żadnych uszkodzeń czy usuwanie DPF /FAP w taki sposób że auto nie sprawia żadnych problemów a modyfikacja jest w pełni odwracalna. Zawsze informujemy o wszystkich znalezionych nieprawidłowościach i doradzamy klientom w jaki sposób najszybciej i najtaniej można rozwiązać ich problemy. W ciągłej ofercie posiadamy nowe i zregenerowane filtry cząstek stałych DPF.
Regeneracja DPF - regeneracja DPF lub SCR polega na przywróceniu tłumikowi właściwości zbliżonych do fabrycznie nowego. Przy regeneracji DPF demontuje się wkład DPF i/lub katalizatora, poddanje inspekcji i wyczyszczeniu. Wyczyszczone wkłady owijane są fabrycznie nową matą termiczną i montowane na nowo w tłumiku. Tak przygotowany produkt jest polerowany lub malowany. Regenerację DPF przeprowadza się w sytuacji, gdy sprawdzenie filtra przed lub po czyszczeniu pokaże, że uszkodzona jest otulina termiczna, lub przesunięte są wkłady w filtrze oraz jeśli klient sobie zażyczy takiej kompleksowej usługi.
Wymiana DPF - jeśli oryginalny filtr DPF, czy katalizator SCR jest uszkodzony mechanicznie(pęknięty, stopiony itp.) to nie jest możliwe jego czyszczenie czy regeneracja, ponieważ moga one doprowadzić do dalszych uszkodzeń. Niesprawny wkład trzeba wymienić na fabrycznie nowy lub inny wyczyszczony. Tańszą opcją jest wymiana na część używaną i profesjonalnie wyczyszczoną ale niestety takich filtrów nie ma dużo dlatego w zamian zakładamy wkłady fabrycznie nowe. Nowy lub wyczyszczony wkład w fabrycznie nowej otulinie termicznej zostaje osadzony w puszce, która na koniec jest polerowana lub malowana. W naszej ofercie posiadamy również fabrycznie nowe całe tłumiki(całe pszuki z DPF) w ich przypadku wymiana polega tylko na demontażu starego tłumika z DPF i montażu nowego.
Wypalenie DPF/wypalanie serwisowe DPF - uruchomione urządzeniem serwisowego wypalania filtra DPF. Zaleca się je przeprowadzać, gdy procesy automatycznego, inicjowanego przez ECU procesu zostają zaburzone lub wielokrotnie przerwane. Procedurę tą można wykonać pod warunkiem, że stopień zapełnienia sadzą nie jest większy od poziomu bezpiecznego, określonego przez producenta. Jeśli ilość sadzy jest zbyt duża to wypalanie serwisowe zostanie przerwane przez ECU. W takim wypadku filtr należy zdemontować, sprawdzić jego stan i poddać czyszczeniu lub wymianie.
Usuwanie DPF - polega na usunięciu uszkodzonego wkładu filtra cząstek stałych i modyfikacji oprogramowania w sterowniku silnika, w taki sposób aby zdezaktywować obsługę filtra DPF, regenerację i dotrysk dodatkowej dawki paliwa.
Mycie, płukanie DPF - jest to niezgodna z technologią opcja czyszczenia filtra DPF, która może doprowadzić do uszkodzenia wkładu filtra lub struktury, która go otacza. Naszym zdaniem jest to naciąganie klientów. Bez wyjęcia wkładu filtra nie da się fizycznie określić, czy DPF jest sprawny czy nie. My nie stosujemy takiej metody i uważamy ją za szkodliwą. Z filtrami DPF pracujemy od 10u lat i testowaliśmy już wszystie dostępne metody. Gdyby moczenie/płukanie/mycie DPF sprawdzało się to już dawno sami byśmy to robili. Od niedawna pojawiło sie sporo firm, w których tak naprawdę jeszcze 1-2lata temu tematyka DPFów było zupęłnie obca.
Nasza firma TuneFORCE rozpoczęła pracę z filtrami cząsteczek stałych kilka lat temu, kiedy w Polsce, czy również w samym Poznaniu jeszcze nikt nie był zorientowany w tym temacie, co można łatwo zweryfikować w internecie. Dlatego jesteśmy pionierami na rynku polskim, a nasze metody serwisu, w tym diagnozowania, naprawy, wymiany i usuwania filtrów cząstek stałych są dużo skuteczniejsze od metod naszej konkurencji, co potwierdza wiele pozytywnych opinii o naszej firmie. Pracujemy na najlepszym i oryginalnym sprzęcie, dzięki czemu obsługujemy niemal każdy model samochodu jaki jest dostępny na rynku.
Więcej informacji (opisy, zdjęcia, oferta) na temat filtrów cząsteczek stałych DPF i katalizatorów SCR: